22 maj 2011

Underbara lördag!

Åh, vilken dag jag hade igår!
Först en heldag i Malmö med världens bästa Caroline. Fick inte alls det vi skulle inhandla med oss hem men en helt underbar dag med mycket skratt och tosigheter fick vi.
Sen va det bara att sticka hem och svira om och sticka till grillning med fina Micke och Magda.

Kvällen slutade på Lite Mer. Såklart. Och i baren, med lakritsshotar. Såklart.
Micke, Magda och jag startade en positivitetsklubb igår. Vi kom på det att varje gång vi tre ses tankar vi positiv energi från varandra. Ja, jag får det alltså om jag träffar de enskilt också men att träffa de båda två är som att träffas av en bomb av positivitet. Lägg till då heldagen med Caroline. Kan ni förstå hur bra jag mådde igår? Och det blev över till idag också vill jag lova;)

Så en hyllning till Micke & Magda: sååå glad över att ni är mina vänner! Tack för igår ♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar