2 maj 2011

The beginning...

Någon sa för länge sen att det var "ute" att blogga. Det berättade jag vänligt för min vän Miss Magda som totalt sket i det. Det gör jag med. Man måste ju prova, eller hur?!
     I 14 år har jag jobbat med naglar. Då är det dags att dela med sig va? Skäms på mig att jag inte gjort det tidigare!

Jag tror det var i slutet av sommaren 1997 jag började med naglar. Jag hade en praktikplats i en butik och där va en tjej som gick och lärde sig bygga naglar. Hon drog helt sonika med mig för att ha mig som försökskanin. Jag nöjde mig inte med att bara sitta och bli behandlad, jag tog liksom över penseln skulle man kunna säga. Undrar hur många naglar HON gjort sen? :)

När jag säger att jag vill dela med mig, tänker jag främst på allt roligt jag hör (jag hoppas mina kunder kommer tillåta mig dela det.) så synd om det skulle stanna vid mitt bord, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar