11 oktober 2011

 Lite såhär har det känts för mig idag.
Jag vet att man ibland måste va lite nere för att uppskatta när man är uppe. Jag skrev som status på Facebook idag att jag "blir så TRÖTT". Genast får man glada tillrop och busvisslingar. Bland annat detta som jag fick från en kund som fick agera försökskanin för fransförlängning till mig idag:
"Jag kan inte förstå att du blir trött. Du är ju alltid så sprudlande glad och positiv. Vädret har ju varit strålande. Du ska se att du känner dig piggare i morgon. Här går jag hemma och flirtar med Christer men han tycks bara vara intresserad av fotboll. Lev väl!"
Christer är ju karl. Varför ska han se att hon just fått världens flirtigaste ögon. Det är ju ändå fotboll på TV;)

Imorgon är jag inte nere längre. Jag begränsade det till bara ikväll. Så får man lov att göra. Faktiskt.

Tack alla mina söta, fina vänner för att ni är ni ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar