13 oktober 2011

Fullt ös.

Har varit full ös på salongen för mig idag. Ääääälskar när det är så (bara man hinner andas emellanåt. Och det har jag fått idag) Jag håller på att öva på fransförlängning. Hur kul som helst. Men kan inte låta bli att undra vad de sysslar med som håller på i flera timmar, känns som jag måste göra fel! Har inte tagit mer än en timme en enda gång.... hm.... ska konsultera min kära kollega imorgon.
Imorgon! Imorgon när vi drar till Södertälje på dekorationskurs. Har inte dekorerat naglar på allvar sen förra seklet juuue;) Ska bli  kul! Framför allt att jag och Diana ska göra det ihop. Det var hur länge sen som helst vi gick kurs tillsammans.

En kund idag frågade om jag fått tillbaka många "gamla" kunder när jag gjorde min nystart i våras. Jo, jag ska verkligen inte klaga. Inte alla såklart, men en hel del. Och som jag sa till kunden idag är det nog det som gjort mig gladast. En så stor bekräftelse. Att dom vill komma tillbaka till just mig!!

Va rädda om varann därute!
Nu ska jag käka kvällsmat:

För detta ingår väl NÅGONSTANS i kostcirkeln?
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar