3 december 2012

Bröllop. Den 1december. 2012.

Min storasyster gick och gifte sig i lördags. Jag fattar inte riktigt. Det innebär en hel del vuxenpoäng antar jag??
Jag hade den stora äran att fixa till henne inför detta.
Först naglarna (såklart), på fredagen. Hon hade varit så duktig och odlat sina egna. Och just det! Färg i håret av min duktiga kollega Linda....!
Sen va det upp tidigt igår, lördag, för min del så hon fick ett ansikte och en frisyr innan det va dags för rådhuset.
Strax efter 12 kom hon ut som Fru Sjöstedt-Forsberg. Och jag har nu fått min första (lagliga) svåger;)













Jag va nervös (jag tog den rollen istället för syrran va lugn som en filbunke) så jag emellanåt mådde illa. Så sådär jättemycket foto på mitt arbete fick jag inte tagit. Men några blev det iallafall....

3 kommentarer:

  1. Hihihi, och nu kan man kommentera... Vad bra! Då kan jag påpeka att det är Forsberg vi heter och inte Forslund... ;o)

    SvaraRadera
  2. Det är ändrat nu min kära syster Forsberg❤

    SvaraRadera