11 december 2012

Jag är ju fantastisk;)

Jag pratade med min vän Malin igår. Vi har inte pratat på ett bra tag så vi hade lite att uppdatera. När samtalet led mot sitt slut hade vi konstaterat att jag -under tiden vi INTE pratat- hunnit bli... hm...tja, dumpad kan man väl säga? inte mindre än två gånger. (Jag kan ju inte låta bli att fundera om det är något allvarligt fel på mig men nä, jag tror ändå inte det. Det krävs ändå en del för att det faktiskt ska klicka hos båda två. Jag nöjer inte mig med att det bara klickar hos en och att den andra bara tycker att det är okey och praktiskt.) Jag har egentligen haft turen att på sistone träffa ärliga killar. Dom har tagit tjuren vid hornen och sagt som det var. Det betyder att jag slipper undra och fortare kan gå vidare. Det Malin och jag hamnade i var att "varje gång" jag fått ärligheten har jag fått höra hur fantastisk jag är. Och underbar. För att inte tala om hur fantastiskt TREVLIG den där Paula är. Missförstå inte, jag är glad över att få höra det. Det stärker ju ändå en.
Men vi kunde inte låta bli att fnissa över att jag nu fått höra exakt samma ord ett antal gånger. "Jag måste skriva det på Facebook", kom jag på.
"Jag är en FANTASTISK människa!!! ;)"
40 grillningar fick jag. 40!!!
Och 15 medhållande kommentarer. Jag fick en egoboost av dess like och skickar varma tankar till nära och kära❤

En kund kvar. Fina Heléne. Ännu en av alla mina kunder som gör mig så glad.
En liten nagelbild kan väl va på sin plats? (eftersom många av mina kunder gör korta, franska naglar blir det ju lite ont om sådana bilder då det känns lite långrandigt:)) Men en försmak på nyårsnaglar kanske?:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar