20 december 2012

Tomtefniss.

Min kund Camilla va hos mig idag. Hon berättade att dom vid juletid förra året suttit i köket och radion stod på. 'Jag såg mamma kyssa tomten jag....' spelades för fullt. Plötsligt tittar maken på Camilla och utbrister "jahaaa...."
????
"Det är PAPPAN som är tomten!"
Camilla fick gå iväg för att verkligen skratta ut honom.
Och jag, jag dog lite där....!

För att inte bara skratta på andras bekostnad bjuder jag på denna: ni vet 'Dansa i neon' med Lena Ph? Eller kanske 'Dansa in i ån'?? som då JAG trodde den hette. När jag va liten alltså.

Eller denna: ni har inte missat Gandam style eller va atsingen den heter va? På nåt ställe sjunger dom 'uh...sexy lady'. Hörde om ett barn på fem bast som sjöng 'uh...sicket leegoo....' Tyckte det passade barnversionen mycket, mycket bättre.

Nu tänker denna nagelflickan gå och lägga sig. Jag har en bildkavalkad på glitternaglar men eftersom inläggen vägras läggas upp med bilder får jag fixa det senare. Kände bara att jag va tvungen att dela med mig lite i alla fall, av en skrattig och underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar