14 juli 2013

Underbara söndag.

Det va inte länge sedan jag hatade söndagarna. Dom va oftast förknippade med ångest och ensamhet. Och även om jag sitter ensam nu också sitter jag här med tacksamhet och frid.
Lilla Fröken A va hemma i helgen. Med sig hade hon goaste killen man kan hitta. Eller ja, det vet jag ju egentligen inte men det va intrycket jag fick iallafall:)
De skötte sig själv men vi möttes upp för gemensamma måltider hela tiden. Så mysigt det va. Jag vill ha det såhär alltid!!
Mycket strandhäng. Dock va vi ganska ensamma denna söndag. Och då kan jag säga att det va nog sommarens behagligaste klimat just idag. Enligt mig;)
Åh.....solvarma plankor på bryggan. Skratt från småtjejerna som gör att jag inte kan låta bli att fnissa själv. Fingrar som pillar mig i håret och solen som vill leta sig genom mina stängda ögonlock.
Jag längtar till jobb imorgon men jag vill ha fler sådana här dagar vi fick denna helgen. 

1 kommentar:

  1. Tummen upp för sådana tillfällen. Min favoritdag blev i lördags...Underbar strand, sol och underbara människor... <3

    SvaraRadera