9 juli 2013

Tosselilla.

Två semesterdagar.
Eller nä, skojade bara, har 8 sammanlagt :)
Idag kör vi en dag på Tosselilla. Fastnat på badlandet såklart. Såklart om det är två små baddjur med.
Minns när vi var här när vi va små. Oj, vad det växt sen dess! Kommer ihåg att jag vågade mig på en vattenrushkana efter många om och men. Precis när jag skulle landa i vattnet kom en pojke för snabbt efter mig så hans fötter landade i min rygg. Aj.

Minns att jag blev ledsen och att min mamma skällde på mig. Varför jag fick skäll har jag ingen aning om. Var aldrig nån som förklarade för oss när vi va små. Ingen som såg till att barnet faktiskt förstått vad som vart fel.
Jag vill tro att jag för det mesta gjort det klart för Lilla Fröken A, vill tro att jag gjort vad som står i MIN makt iallafall att det ska bli bra. Sen fick jag aldrig nån handbok på BB. Ingen som kunnat coacha mig. Har handlat efter egen magkänsla. Kanske kunnat göra annorlunda i mycket men jag hoppas att min kärlek ska uppväga de misstagen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar