11 juli 2012

Klart hon skulle ha naglar...

Söta Fröken A skulle ha ett par dagar ledigt och vaknade med panik imorse. "Mina naaaaaglar...!" Hur ska vi kunna överleva detta? Kommer vi ens kunna ha KUL på dessa lediga dagar om naglarna inte blir fixade?? Hon panikringde och fick en tid i Malmö där hon gått. Men... nu bor hon och jobbar ju i Ystad. ORKA åka ända till Malmö! :) Moster skickar henne till Paula. Paula förstår detta enorma dilemma och rycker in. Fröken A ringer sin pappa och berättar de goda nyheterna. Pappa prisar herren och förstår att den planerade Danmarkstrippen imorgon kommer att bli av. Pjuu.. Så. Man kan med andra ord säga att jag liksom gled in och räddade en hel familjs välbefinnande? Det känns lite bra.
Speciellt med tanke på att jag alltid kännt mig välkommen i den familjen tillsammans med Fröken A's moster. "En till vid familjemiddan? Jaha, Paula? Inga problem" Teatern? Klart Paula får hänga med. Julafton? Inga problem.

Så Ame, klart du skulle ha fina naglar Hur skulle helgen annars bli? Och vilken trevlig kväll jag fick! Tack ♥