4 augusti 2013

Love is in the air.

Sitter på tåget för att träffa Lilla Fröken A. Tänker att det på många sätt varit en fantastisk sommar. Men samtidigt kontraster utav bara he**ete....
Samtidigt man kämpar och brottas för det bästa man har, med allt det innebär i berg-och-dalbaneformationer, kommer Han in i mitt liv. Han som ser mig. Ger mig trygghet och faktiskt gillar mig som jag är. Jag sände önskan till universum att det är nu Han kan komma. Och så dagen efter min födelsedag i våras poppade han upp i min dator.
Känslan jag har med honom är precis den känslan jag väntat på att få känna. Knäpper alla dom på näsan som skrattat åt mig och kallat det romantiska fjanterier. Sagt till mig att inte va kräsen. Är min ambition att bli gammal med människan jag träffar har jag all orsak att va kräsen anser jag. 

Det allra bästa är att jag får va fantastisk och underbar i hans ögon, PLUS att han faktiskt känner samma för mig som jag för honom. Alldeles strålande tycker jag:)

Något annat som är roligt är att Lilla Fröken A också träffat kärlek. Jag tror att hon också får känna värme och trygghet med honom. Och det gör mig glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar