9 maj 2013

Röd dag mitt i veckan. Gillas.

Igår åkte jag in till Malmö och St Gertrud. Vännerna i The Dimestore Junkies är ute på turné. Från Stockholm ner till Malmö. Idag i Jönköping och imorgon Hässleholm. Ni är duktiga:) Kör hårt.
Någon sa "mysrock". Det ordet skulle jag vilja sno för det va det. Jag saknade öset måste jag va ärlig och säga.

Vi gick vidare till Paddys sen. Någon typ av jubileumsfest med asmycket folk. Vi snikade in oss via en gästlista där 'jag' stod uppskriven som Claudia. Si, una serveza por favor.....;)
Vänner till min svåger spelade. Boogie Fever. (uhh.....nu blev jag osäker på namnet....men visst är det Boogie Fever....) Det är disco rakt av. Inte direkt min grej men det blev en riktigt rolig kväll!

Idag är det till att ta igen sig. Sov dåligt på syrrans soffa då hennes små kattungar ville busa med moster hela natten.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar