22 maj 2013

Häromdan va det uppochnervända dagen på jobb. Nåja, förmiddagen iaf.
Det började med att ena kollegan va hemma för migrän = boka om kunder. Linda hann trolla innan jag hann att reagera så den led inte jag av. Sen fick jag inte igång musiken. *palasafulaord*
Sen skulle Mar fixa kaffe, då strejka kaffemaskinen. Sen skulle hon ta vatten. Då blev det liksom ingen respons i kranen. (och hey....en frisörsalong utan vatten!?) Sist men inte minst bestämmer sig telefonen att lägga av.
(Och ovanpå det så har Paula lyckats radera telefonsvarmeddelandet så när man ringde nu hamnade man hos en mekanisk röst som berättar att man kommit till en telefonsvarare)
Vi står i köket och tittar uppgivna på varann.
Allt ordnade sig till sist. Såklart. 

Nu är det bråda dagar inför studenter och fester. Massor med nya kunder. Och många vill ha fääääärg!! *gladpaula*
Har tagit in OPI-lack och det gillas av kunderna. 

Nu har jag inte tid att sitta här. Snart kommer min kund. Som dock har franska naglar. Ska nog vifta lite extra med mina så kanske hon ändrar sig;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar