15 september 2011

GRATTIS

Lilla papsen fyller år idag. Det är märkligt, han har fyllt år samma dag alltid. Ju. Men jag har aldrig lärt mig om det är den 15e eller 16e september...
Ett år, denna dagen, körde han mig till flygplatsen. Vi tillbringade tiden i bilen och pladdrade på som vanligt. Jag åker iväg en vecka på semester, kommer hem och han hämtar mig och kör mig hem till Ystad. När han sen har kört igen kommer jag på.... Men WTF! Att jag TOTALT glömt att han fyllde år den där dagen han körde mig TILL flygplatsen.
Tur han har Facebook nu. Så man kan bli påmind.
Han får detta inlägg som hyllning som plåster på såren för jag glömt.
Lilla fröken A sa så sent som häromdagen till en kompis: "Äh, jag har ändå den coolaste morfarn...." (vad dom pratade om vet jag inte och vad det var som var "kriterierna", men det känns mindre viktigt när man hör en sån kommentar)
Far: jag tycker du är en fantastisk person och med ett hjärta av guld. Älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar