2 februari 2014

Söndag i februari.

Nytt år. Nya funderingar. Lägger ner denna bloggen. Egentligen hade man bara kunnat ändra men känns bättre att börja om. (Ändå inte så många som läser ju. Pga mina dåliga uppdateringar, jag vet;))

Klockan är lunch. En söndag. Ligger och lyssnar på fnitter. Lilla Fröken A är hemma och igår fick jag äntligen va tonårsmorsa på riktigt. Haha....låter galet men nånstans va det en bekräftelse på att där finns tillit till mig.
Det slutade iaf med övernattning här med bästa vännen. 
Bästa vännen -Fröken R- sitter i mitt hjärta. Dom, och speciellt hon, har gått igenom mer än någon tonåring borde fått gå igenom.... Jag önskar av hela mitt hjärta att hon också väljer rätt väg. Jag står bakom och stöttar dig Fröken R❤

Det är deras fniss som värmer i hjärtat. Inatt somnade hon i Lilla Fröken A's säng. Varm och trygg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar