11 juli 2011

Är ni bra på att visualisera? Då ser ni mig och miss Magda promenera över lilla bron? På väg till poolbaren... Japp, detta blir sanning om en väldigt snar framtid!
Emilio på salongen har tvekat att släppa iväg Magda. Med mig. Det var när han uppfattade det som att spritbudgeten gjordes av enbart mig. Men Magda är stor tös nu. Kan ta hand om sig:)

Två av mina vänner tittade storögt på mig ikväll och den ena sa. "Paaaala, har du tagit Twinrix..." Medans den andra började babbla om saker jag inte ville tro att hon kunde tro om MIG! Twinvaddå förresten? Vi fick en föreläsning och pekpinnar som hette duga. Så så fort jag kommer på plats får jag låsa in mig på hotellrummet och leva på jordnötterna vi köper på flyget.
Vi drar en vecka till Mallis.
Det gör vi rätt i.
Det är vi värda.
Sola & bada & dricka Pina Colada.
Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar